fredag 16 mars 2012

Vilken dag! Stora Symässan i Malmö dag 1.

Vilken rolig dag! För första gången har jag stått på mässa. Fullt kaos innan det öppnade men sedan fullt fokus. KNITBAG-Mia och jag har montrar intill varandra och valde att inte ha skiljevägg. Och det var en fullträff. Bättre exponering och mycket roligare!

Idag har nog många undrat vem jag var innan man kommit så nära att man kunnat läsa på min namnskylt men imorgon har jag en ny rollup med och då är det ingen tvekan längre!!

Det blir den översta som åker med. Den nedersta sparar jag till Uppstickaren 2012. Jag kan erkänna att den är lite egocentrerad men som många andra garnaffärer så är man ju sitt eget varumärke och därför blev det en rullbanner med produkter och en med mig själv.

Tack EvaL8 för det fina vantmönstret du gjorde till Tant Thea!! Det gjorde succé och  idag har jag sålt många vantpaket. Alla var lyriska. "Vilka fina vantar" och "Utsökta" och "Visserligen har jag stickat massor av vantar men dem vill jag absolut göra", är kommentarer jag fått idag. Tack!



4 kommentarer:

  1. Din monter var fin som den var. Har besökt dig idag. Blev några härvor med hem.

    mvh marie

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det går bra för er hälsar vantmakerskan. Det är alltid trevligt när folk gillar det man gör. Hoppas att lördag och söndag också blir bra.

    SvaraRadera
  3. Jättefina vantar! exporterar ni till exilskåningar?

    SvaraRadera
  4. Besökte din monter, kunde inte motstå den
    underbara gröna härvan. Har lagt ut bild
    på din monter på min blogg. chrisstickar
    mvh chris

    SvaraRadera