Visar inlägg med etikett Våryra modevisning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Våryra modevisning. Visa alla inlägg

fredag 4 maj 2012

Våren yrde i lördags!

Visst kunde man önskat sig bättre väder när vi handlare i Gamla stan hade ordnat arrangemanget "Våryra".
Trots bistert klimat så var det modevisningar runt om i kvarteren.

Den röda mattan var utrullad och ljudet vällde ut ur högtalarna.
Här kommer ett smakprov på Tant Theas visning.