söndag 6 april 2014

Luther eller dumstrut?

Avslutade i alla fall helgen med lite sockstickning och blev helnöjd med mina enkla sockar i Magico II från Lana Grossa. Lättstickat och mjukt och annorlunda färgställning. Mina fötter var perfekta för att få till färgpassningen på båda. Fick bara nysta bort ett par meter.


Annars har hela helgen tillbringat tillsammans med bokföringsprogrammet Visma. Det är inte lite som skall stämmas av när man har så många ställen som försäljningen ramlar in på. Webshop, bankgiro, kontantkassa och bankkonto. Siffror, siffror och åter siffror.


Undrar om Luther klappar mig på ryggen eller om jag får bära dumstrut ikväll.

Nu kommer i alla fall käre maken hem efter en trevlig studieresa så jag får anledning att lyfta mig från tangenterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar