onsdag 31 augusti 2011

Extra extra av allt!

I fredags kom en låda garn. I måndags kom 7 lådor garn och igår kom bara en liten låda garn....
Vilken tur att jag har haft extra hjälp i butiken av Anna-Maria nu i snart två veckor.



I måndags slet vi som djur för att få ut allt i hyllorna och igår gick hela dagen åt till att packa undan på mitt minimala lager.

Det kom fantastiska garner.
Från Rowan kom Creative worsted focus, British Sheep Breeds Chunky, Colourspun, Alpaca chunky och nya färger i Felted tweed, Drift, Cocoon, Pure wool.
Från Debbie Bliss kom Paloma.
Det kom påfyllning av Kureyon sock i ett par färger bla den som jag använt i mina rosenmuddar.
Det kom flera nya färger i Snuggly Baby Bamboo och flera nya färger i Indie från Sirdar, Sublimes nya garn Lustrous extrafine merino dk och påfyllning av Cacao.
...och säkert något mer som jag glömt i hastigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar