tisdag 1 november 2011

Kan man bli annat än glad?

Vissa garner kräver lite av sin köpare. Knit collage är ett av dem. Du mer eller mindre tittar på ett konstverk och skall själv komma på vad du skall göra av det. Igår diskuterade Anna-Maria och jag vad man skulle kunna sticka upp för att visa garnet. Jag har ju tidigare stickat en axelvärmare i Pixie Dust och Rowans Cocoon men vi har inte haft något uppstickat i Gypsy Garden eller det nya Rolling Stone.
Idag kom Anna-Maria till jobber med en jättefin mössa. Och nu sitter hon och skriver rent sina minnesanteckningar om hur hon stickade. En härva Gypsy Garden och ett nystan Samo!


Visst blir man glad när man ser den och jag kan intyga att man blir glad av att bära den också:)

1 kommentar:

  1. Jätteläcker! Jag tror jag får ta en tur norrut och hälsa på i din butik innan jul!

    SvaraRadera